נתניהו: "מנסים להוציא אותי מהמגרש כדי להפיל את הימין"

    איתי גדסי 4 Comment on נתניהו: "מנסים להוציא אותי מהמגרש כדי להפיל את הימין"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את קמפיין הבחירות של הליכוד בכפר המכבייה | נתניהו לחץ את ידו של סער ואמר לו "עכשיו צריכים לעבוד בכדי להביא לניצחון" | בנאומו תקף נתניהו את התקשורת החברים של לפיד וגנץ כהגדרתו וקרא למצביעי הימין: "אתם תחליטו לא התקשורת" | נתניהו דיבר על הסכנה ביום הבחירות: "מי שנשאר בבית מצביע לשמאל" | עומס רב נרשם בכניסה לאולם, מאות אנשים נשארו בחוץ ולא הצליחו להכנס | הנאום המלא

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הערב (שני) את קמפיין הבחירות של מפלגת הליכוד בכפר המכבייה ברמת גן, ראש הממשלה התייחס בנאומו שלא שודר בשידור חי בתקשורת, למפלגת גנץ-לפיד ובתהמודדות בין הימין בראשותו לשמאל ואחמד טיבי. לפני עליתו לפודיום לחץ נתניהו את ידו של השר לשעבר שחזר לליכוד גדעון סער ואמר לו "עכשיו צריך לעבוד בכדי להביא לניצחון".

    .

    מחוץ לאולם התגודדו מאות רבות של פעילי הליכוד שלא הצליחו להכנס לאולם ונשארו בחוץ לאחר נעילת הדלתות, גם חברי מרכז ליכוד וצוות הקמפיין של נתניהו לא הצליחו בתחילת הערב להיכנס לאולם. מאות אלפי איש על פי הערכות צפו בשידור חי בפלטפורומות השידור השונות שהעמיד הליכוד לטובת מצביעי המפלגה ובוחרי הימין.

    מהומה דיפלומטית בפתח הכנס, בכניסה לאולם אמר נתניהו לאנשי שיחו כי ביקר באזרבייג'ן במסגרת חיזוק היחסים עם ארצות ערב, אך עיתונאים שהיו בסמוך דיווחו כי נתניהו ביקר באפגניסטן, הדבר עורר הדים בכל העולם. מדובר במדינה שאין לה כלל קשרים עם ישראל ולא נמצאת על הפרק ביחסי ישראל וארצות ערב. לאחר המהומה הוציא נתניהו הבהרה כי ביקר באזרבייג'ן ולא כפי שחשבו.

    ראש הממשלה נתניהו פתח את נאומו בכפר המכבייה והתייחס לחשדות נגדו: "יש כאן התגייסות שלא הייתה כמוה של השמאל והתקשורת. הם יודעים שמול ההישגים הכבירים שלנו, הם לא יכולים לנצח אותנו במשחק הוגן. אז הם משחקים משחק בלתי הוגן. ראשית, הם מנסים להוציא אותי מהמגרש, כדי שהליכוד והימין יפלו מהשלטון".

    .

    המגדל יקרוס: "אבל זה לא ילך להם. ראיתם לבד: לא היה שום דבר חדש בהאשמות הסרק נגדי. עוד לפני שהצגתי את האמת מגדל הקלפים החל לקרוס, וכשתהיה לי ההזדמנות להציג את העובדות הוא יקרוס כליל. אבל זה יקרה רק אחרי הבחירות".

    אל תישארו בבית: "בינתיים יש סכנה אמיתית שכמה מתומכינו יישארו בבית או לא יצביעו לליכוד. מי שנשאר בבית, מי שמעביר את תמיכתו למפלגה אחרת, מי שמצביע ללפיד וגנץ, מי שמקטין את הליכוד – צריך לדעת שהוא מעלה את השמאל לשלטון".

    .

    שטיפת מוח תקשורתית: "אסור לתת לזה לקרות. כי רק ליכוד גדול ינצח את השמאל. מצביעי הימין, ארבע שנים אתם יושבים בבית ושומעים ערב-ערב את שידורי התעמולה נגדנו. אותה שטיפת מוח, ערב-ערב. כמה זה מוטה. כמה זה מסולף. אני יודע כמה זה מקומם אתכם" .

    אתם תקבעו: "אבל אחת לארבע שנים יש לכם הזדמנות לתת תשובה מוחצת לפרשנים, לכתבים, לשדרני התעמולה של השמאל: אתם יכולים להגיד להם דבר פשוט: זה לא יעזור לכם. אתם לא תחליטו. אנחנו נחליט. העם יחליט. כי העם הוא הריבון. לא התקשורת".

    .

    שמאל חלש או ימין חזק: "לפיד וגנץ והחברים שלהם בתקשורת יודעים שרוב העם תומך בדרך שלנו, בדרך הליכוד – דרך הימין. לכן הם עושים הכל להסתיר את הברירה האמיתית בבחירות האלה. והנה היא: או ממשלת ימין חזקה של הליכוד בהנהגתי, או ממשלת שמאל חלשה בראשות לפיד וגנץ, שנתמכת על ידי המפלגות הערביות.

    "זאת הבחירה האמיתית. בסוף, זה או טיבי – או ביבי".

    מכחול לבן נמסר בתגובה לדברי נתניהו הערב: "נתניהו ממשיך להסית ולשקר. הוא מוכן להגיד הכל כדי להסיט את הדיון מהחקירות ומכתבי האישום שניצבים נגדו. נתניהו יודע שבעוד שנה הוא הולך למשפט, הוא יודע שזמנו עבר. במקום לעסוק בקריסת מערכת הבריאות, בתורים במיון וביוקר המחייה, הוא עסוק רק בעצמו. ישראל מחכה למנהיגות ערכית ואחראית שתעסוק בחיי האזרחים ולא בנאומי שיסוי והסתה. ביבי תודה, אנחנו ניקח את זה מכאן. הגיע הזמן לחזור להתעסק באזרחים במקום בראש הממשלה".

    צפו בנתניהו בכפר המכבייה: פלאש 90.

    . .   .  .



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      קצת פתטי אבל מה לעשות אין תחליף אמיתי….

    2. 2

      חלוקה סיטונאית של דוחו"ת תנועה וקנסות קשות ורעות חוזרות אל ביבי כמו בומרנג
      אף אחד לא שוכח את יוקר המחיה ושאין אפשרות לגמור את החודש
      עיקולים של רשויות לחייבים המסכנים שאין להם פרוטה ללא טיפת חמלה
      אין אפשרות לזוגות צעירים יהודיים לרכוש דירה וגרים במרתף חשוך …..
      עכשיו הקוזק הנגזל קורא לכם …………

    3. 1

      אין על נתניהו יחסית נתניהו הרים את מדינת ישראל לגבהים שהיא לא הכירה נכון שלא את כל הבעיות אבל בדיוק לכן צריך שהוא ישאר שלפחות זה לא יהיה גנץ הישגי נתניהו 1 יחסיו הדיפלומטים עם כל מנהיגי מדינות העולם כגון טראמפ פוטין מודי (הודו)2 הצלת ישראל מאיראן עמידה בלחץ מול אובמה את מי היתם מעדיפים גנץ שמגמגם בכל ראיון ולא מצליח לנהל מפלגה ונתניהו מצליח אפילו עם סער שעובד בשביל הליכוד ולא כחול לבן שיש הדלפות מבפנים